حریم خصوصی و قوانین

شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات سه فاز

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی سه فاز به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌ سایت سه فاز هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری  سه فاز و سایر خدمات ارائه شده توسط سه فاز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سه فاز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین  سه فاز از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

 

قوانین عمومی :

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  سه فاز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سه فاز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی :

 

سه فاز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سه فاز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سه فاز ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سه فاز ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سه فازجزئی از اموال سه فازمحسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سه فازاست و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سه فازمحفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سه فاز  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سه فازاست و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت سه فاز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سه فازمحفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سه فاز ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. سه فازممکن است محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.digielectric.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت سه فازهیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از    www.digielectric.com  و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش :

 

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سه فازبه مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد , ثبت سفارشات در هر روز تا ساعت 12.30 دقیقه و در روز پنجشنبه تا ساعت 11 در لیست ارسال توسط همان روز قرار میگیرند و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت در روز بعد ارسال خواهند شد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سه فازبه وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. سه فازهمواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سه فازبه پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سه فازمحفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– سه فازمجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سه فازمحفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سه فاز،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سه فازمحفوظ است. سه فاز در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سه فازمی‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

سه فاز جهت دریافت سفارشات خود از دو درگاه پرداخت آنلاین بانک ملی و ملت استفاده می نماید و امکان ارسال کالا به صورت پرداخت در محل وجود ندارد.

با توجه به وجود افراد سودجو و هکرها بدیهی است اگر ادعایی در مورد پرداخت توسط درگاه های پرداخت آنلاین بانک هایی به جر ملت و ملی در مورد سفارشات سه فاز صورت گیرد سه فاز هیچ مسئولیتی در ارسال سفارش نداشته و حق شکایت به مراجع قانونی برای سه فاز محفوظ است. همچنین اگر شخصی در مورد واریز وجه از طریق درگاه های پرداخت بانک ملی و ملت که سه فاز از آنها استفاده می کند را داشته باشد ولی وجهی به حساب سه فاز واریز نشده باشد مورد از طریق تماس با شرکت های پشتیبان بانک های ملی و ملت پیگیری و نتیجه کلی و نهایی مبنی بر واریز و یا برگشت تراکنش با ارائه شناسه برگشت به اطلاع مشتری خواهد رسید.

 

 

خسارت در هنگام حمل و نقل :

 

سه فاز همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سه فازتنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سه فازاطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سه فازارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه استرداد کالا مراجعه نمائید .

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سه فازکنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

لطفا در هنگام تحویل بسته پستی خود از مامور شرکت پست حتما جعبه را چک کرده و در صورت پارگی و دستخوردگی بسته و آسیب دیدن محتویات مرسوله از تحویل آن خودداری و در همان محل مامور پست موظف صورتجلسه آسیب می باشد و شما مشتری گرامی این موضوع را حتما از مامور شرکت پست مطالبه نمائید بدیهی است به موارد آسیب دیدگی کالا بدون صورتجلسه رسمی شرکت حمل و نقل کننده رسیدگی نمی شود.

 

هزینه های استرداد کالا جهت استفاده از ضمانت تعویض :

 

با توجه به امکان خرابی هر وسیله برقی قبل از موعد به اتمام رسیدن گارانتی محصول , هزینه های تعویض کالا به شرح زیر می باشد :

هزینه ارسال کالا جهت استفاده از گارانتی محصول بر عهده خریدار می باشد.

هزینه ارسال کالای تعویض شده بر عهده فروشنده ( سه فاز) می باشد.

پس از گذشت تاریخ ضمانت  کالاهای مشمول ضمانت سه فاز هیچ مسئولیتی در مورد تعویض کالاهای تاریخ گذشته ندارد.

توجه داشته باشید تا زمانی که کالای معیوب توسط سه فاز دریافت نگردد امکان ارسال کالای تعویضی وجود ندارد.

لذا توصیه می شود جهت تسریع در امر تعویض کالا از پست ویژه یا پیشتاز استفاده نمائید.

پست مورد استفاده سه فاز برای ارسال کالاهای تعویضی پیشتاز بوده و امکان ارسال کالا به صورت ویژه وجود ندارد.

ارائه جعبه ممهور به مهر سه فاز کالاهای دارای ضمانت تعویض در زمان ارائه جهت تعویض الزامی است . بدیهی است به درخواست های تعویض فاقد جعبه ممهور به مهر سه فاز ترتیب اثر داده نخواهد شد و این حق برای سه فاز محفوظ است.

 

هزینه های بازگشت کالا :

کلیه درخواست های ضمانت تعویض و یا بازگشت کالا را فقط از طریق صفحه استرداد کالا برای ما ارسال نمائید.

در صورت درخواست بازگشت کالا قبل از تحویل لطفا مرسوله را از مامور شرکت پست تحویل نگرفته و مرسوله را به همان شکل به مامور پست عودت نمائید .

بدیهی است واریز وجه مرسوله های برگشتی پس از تحویل مرسوله توسط سه فاز و با کسر کلیه هزینه های پستی صورت خواهد گرفت.

با توجه به ارسال رایگان مرسولات پستی با مبالغ خرید 100 هزار تومان و بالاتر توسط سه فاز  در صورت درخواست بازگشت کالا کلیه هزینه های پستی بر عهده مشتری بوده و مبالغ واریزی جهت بازگشت کالا پس از کسر  کلیه هزینه های پستی به حساب مشتری و به کارت بانکی با نام شخص خریدار واریز می گردد.

در صورتی که مشتری کالا را از مامور شرکت پست تحویل گرفته و پس از آن درخواست بازگشت کالا را داشته باشد باید پس از تکمیل فرم استرداد کالا مرسوله را با بسته بندی سه فاز به آدرس مندرج در بخش تماس با ما ارسال نماید . بدیهی است هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری بوده و واریز وجه کالا نیز پس از دریافت سالم مرسوله و کالاهای موجود در بسته بندی توسط سه فاز و با کسر کلیه هزینه های پستی در سفارشات 100 هزار تومان و بالاتر به شماره کارت بانکی با نام شخص خریدار صورت خواهد گرفت .

توصیه :

جهت هزینه کمتر در ارسال کالاهای معیوب دارای ضمانت از کارتن یا قوطی های موجود در خانه استفاده نمائید.

 

 

نکات مهم :

 

هزینه پستی ارسال مرسولات بین شهری نسبت به وزن کالا محاسبه خواهد  شد و در سفارشات 100 هزار تومان و بالاتر رایگان و هزینه پستی ارسال کالا توسط سه فاز تقبل می شود و در سفارشات کمتر از 100 هزار تومان , هزینه پستی ارسال کالا 8 هزار تومان در نظر گرفته شده که در هنگام ثبت سفارش به قیمت فاکتور اضافه و در پرداخت لحاظ می گردد .

ارسال مرسولات در شهر شیراز بدون محاسبه وزن کالا , توسط پیک درون شهری و در سفارشات 100 هزار تومان و بالاتر به صورت رایگان و در سفارشات کمتر از 100 هزار تومان هزینه ارسال سفارشات مبلغ  8 هزار تومان در نظر گرفته شده که در هنگام ثبت سفارش به مبلغ فاکتور اضافه و در پرداخت نهائی لحاظ می گردد.

 

قیمت های سایت به روز می باشد چنانچه قیمت کالایی ( بعنوان مثال : سیم و کابل ) به دلیل نوسانات شدید بازار به روز نبود در صورت پرداخت توسط مشتریان گرامی قیمت های بروز مد نظر قرار می گیرند و ما به التفاوت تغییر قیمت در خرید منظور می گردد.

 

شرائط و قوانین بازگشت کالا :

 

مشتری گرامی لطفا به نکات ذیل توجه فرمائید :

1-  با توجه به اینکه سه فاز مرسوله ها را در سریعترین زمان ممکن بسته بندی و جهت ارسال به شرکت پست تحویل می دهد در صورت طولانی شدن روند تحویل کالا توسط شرکت پست پس از اینکه مرسوله شما جهت تحویل به درب منزل – محل کار و یا هر مکان دیگری که شما درخواست تحویل کالا را در آن مکان داده اید آورده شد مرسوله را از مامور پست تحویل بگیرید زیرا در صورت امتناع از تحویل , مرسوله شما به سه فاز بازگشت خواهد شد و در صورت آسیب دیدگی کالا پس از تحویل توسط سه فاز تامین خسارت بر عهده مشتری خواهد بود زیرا مشتری مرسوله را تحویل نگرفته است و سلامت فیزیکی کالا را چک ننموده  و مرسوله تا تامین مجدد هزینه پست  از جانب خریدار به صورت امانت نزد سه فاز باقی خواهد ماند .

 

2- با توجه به بسته بندی استاندارد از جانب سه فاز لطفا قبل از تحویل کالا از مامور پست درب جعبه را در حضور مامور پست باز نمائید و از سالم بودن اجناس داخل جعبه اطمینان حاصل نمائید و در صورت معیوب بودن – شکستگی و … صورتجلسه خسارت کالا را از مامور پست بخواهید .

 

3- جبران خسارت از جانب سه فاز فقط با تنظیم صورتجلسه در محل تحویل کالا امکان پذیر خواهد بود

در صورتی که صورتجلسه خسارت در محل تحویل گرفتن مرسوله انجام نگیرد سه فاز مسئولیتی در قبال جبران خسارت نخواهد داشت .

 

مهلت تعویض هفت روزه کالا در سه فاز به شرح زیر می باشد :

1-کالاهایی که شامل گارانتی هستند و یا قطعاتی که در آنها بکار رفته شامل گارانتی می شوند و مهلت تست هفت روزه برای آنها در نظر گرفته شده .

2-کالاهایی که شامل گارانتی می شوند و دارای جعبه می باشند در صورت مخدوش شدن جعبه و پارگی و یا گم شدن به هیچ عنوان قابل تعویض نیستند .

3-مهلت تعویض هفت روزه در سه فاز شامل کالاهای سالم و مواردی که مشتری از تحویل مرسوله خودداری می نماید نمی گردد.

4-در صورت باز شدن بسته کالا توسط مشتری در صورت سلامت فیزیکی و کارکرد مورد انتظار از کالا شامل مهلت تعویض هفت روزه نمی گردد.

5-اشتباهات در خرید توسط مشتری قبل از ارسال مرسولات توسط سه فاز قابلیت استفاده از فرم استرداد کالا را به مشتری می دهد و در غیر این صورت هزینه های بسته بندی – هزینه های پستی ارسال و بازگشت در خرید های 100 هزار تومان و بالاتر که سه فاز متقبل می شود از مبلغ خرید مشتری کسر می گردد .

6-در صورتی که مشتری از تحویل مرسوله خودداری نماید و مرسوله به سه فاز بازگشت شود در صورتی که در حمل و نقل به کالا آسیبی وارد شود تامین خسارت بر عهده مشتری خواهد بود زیرا مشتری مرسوله را تحویل نگرفته است و سلامت فیزیکی کالا را چک ننموده . بدیهی است رسیدگی به امور بازگشت فقط شامل مشتریانی می شود که مرسوله را تحویل گرفته اند و توسط پست سفارشی به آدرس مندرج در بخش تماس باما برای سه فاز ارسال نموده اند و کد رهگیری مرسوله را توسط ایمیل با ذکر شماره سفارش به سه فاز اعلام نموده باشند.